29 Mayıs 2014 Perşembe

+ Natama: Chomskyvari Bir Kıskanma: Ağır Çekim Kanatlar *

* Aşağıda okuyacağınız metin Natama [hayat memat] dergisinin Nisan/Mayıs/Haziran 6. Sayısında yayınlanmış ve Orçun Ünal tarafından kaleme alınmıştır. Burada, metnin sadece bir kısmı yayınlanmıştır, tamamını okumak için; Natamadergi.com/Nerelerd bağlantısından size en yakın Natama dergisi satan kitap evine ulaşın.



"
Anladım ve kıskandım.
[Olduğunu] anladım ve [onu] kıskandım.
[Yakın] olduğunu anladım ve [için] onu kıskandım.
[Daha] yakın olduğunu anladım ve [öğreneceği] için onu kıskandım.
[Herkesten] daha yakın olduğunu anladım ve [gerçeği] öğreneceği için onu kıskandım.
[Ölüme] herkesten daha yakın olduğunu anladım ve [önce] gerçeği öğreneceği için onu kıskandım.
[Kadının] ölüme herkesten daha yakın olduğunu anladım ve [benden] önce gerçeği öğreneceği için onu kıskandım.

Ölüm ağacı ve bir yasak meyve.


...


Kıskandım ve ağladım.
Ağladım ve yürüdüm.
Yürüdüm ve bekledim.

Ölmedim.
               "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder